dinsdag, juni 20

با درود

باز هم دلم گرفت


* در تاریخ میخواندم
- آخرین پادشاه ساسانی به دست آسیابان کشته شد
- بابک خرم دین در آذربایجان شکست خورد
- دو خط پایین تر مازیار در طبرستان شکست را پذیرا شد
- در همان اطراف یقوب لیث صفار در سیستان شکست خورد او جوانمرد بود مردانه بود مردانه جنگید و - مردانه رفت . مانند همه مبارزان ایرانی .
- ابومسلم خراسانی وقتی جان باخت که حیله را در برابر خود دید
خدایا من اگر تاریخ کشورم را بخوانم از غم دیوانه میشوم
کشوری که مهد عدل و داد بود اکنون مهد بی عدالتی هاست
مگر کوروش به هنگام مرگ نگفت مرا در تابوت نگزارید تا اجزای بدنم خاک ایران را تشکیل دهد
کجاست آن خاک آریا . کجا هستند فرزندان کاوه کجاست ایرانم
به دنبال ایران تا کجا آواره باشم .
خیلی درد که تو خاک خودت بیگانه باشی
وقتی خوب فکر میکنم میبینم نه باباک خرم دین شکست خورد نه مازیار و نه یعقوب لیث و نه .....
همه آنها به سهم خود در سرنوشت ایران تاثیر گذاشتن بیشتر از آنچه که من و تو فکر کنیم
ولی سئوالی دردناک به سراغم آمده که من و تو چقدر در سرنوشت ایران تاثیر گذاشتیم
اگر با خودمون صادق باشیم
و به این اصل رسیده باشیم که با استبداد دینی دیگر نمیشود به صورت کلاسیک مبارزه کرد
می فهمیم من و تو هیچ تاثیری در سرنوشت ایران نگذاشتیم
پس در حقیقت من و تو شکست خورده واقعی هستیم



حرف آخر
هم وطنم ... پاره تنم !!
تو هر که هستی هر چه که باشی و هر خدایی که داشته باشی و هر مقدساتی که داشته باشی وضعیت
من و تو از این بهتر نمی شود تا زمانی که من و تو خودمان فارق از خدایانمان به فکر ایران باشیم

هموطن مهربان ایرانی دیگر من و تو زمانی نداریم
تا در سرنوشت کشورمان تاثیر بگذاریم پس بیاییم تا زمان داریم ما هم سهیم باشیم در سرنوشت کشورمان

http://www.moobarez.blogfa.com/

به وبلاگ بمانی خوش آمدی