woensdag, juni 7

سکوت تا کی، تجاوز تا کی. کجا رفته غیرت ایرانی ما،


شیما احمدی مفقود شد

هموطنان عزیز،
احزاب، گروهها، ایرانیان داخل و خارج از کشور، مدعیان حقوق بشر،

شیما احمدی مفقود شد. خبر کوتاه است و دردناک. شیما احمدی توسط پاسداران جمهوری اسلامی ربوده شد. طبق گفته پدر ایشان تا بحال دو بار مورد تجاوز قرار گرفته است. من وقتی صدای پدر شیما را شنیدم که با درد و رنج فراوانی خبر مفقود شدن و تجاوز به دخترش را به من و شما ایرانیان داخل و خارج اعلام کرد بی مهابا شروع به اشک ریختن کردم
هموطن عزیز، من خود زندان رفته و شکنجه شده ام. من درد و رنج رویا طلوعی ها و شیما ها را خوب احساس می کنم. من خود به چشم خود دیدم که چگونه تمامی دختران در بند مورد تجاوز , شکنجه قرار گرفتند
ترا به هرکسی که اعتقاد دارید. از اختلافاتتان چشم پوشی کنید. به ندای شیما ها گوش بدهید. برای رهایی زنان از چنگال دیو سیرتان جمهوری اسلامی به هم بپیوندید. به حرفهای پدر شیما گوش فرا دهید. به گنگره ملی ایرانیان بپیوندید. به ضجه های شیما ها گوش فرا بدهید. ندای حق طلبی و ازادیخواهی شیما نباید در گلو خفه شود

طاهره خرمی 22 خرداد

به وبلاگ بمانی خوش آمدی