maandag, februari 6

برای نسل 57



چند روز پیش از یکی از دانشجویان داخل ایمیلی دریافت کردم که از من خواسته بود تا خاطراتم را در باره انقلاب 57 برایش بازگو کنم. من نیز فرصت را غنمیت شمردم تا در غالب این نوشتار یادی از حماسه سازان نسل 57 کرده باشم

دوست عزیز سلام

امیدست همواره خوب باشی و موفقیتهای زندگی را یکی پس از دیگری پشت سر نهی. از ما خواسته بودی تا کمی از خودمان و خاطراتمان در ایران را برایت بنویسیم. با خود فکر کردم چگونه میتوانم مفیدترین و با ارزشترین خاطراتمان را برایت بازگو کنم تا بهترین استفاده را از آن ببری. مدتی با خود اندیشیدم. اما به جائی نرسیدم. شب هنگام که سرم را بر بالینم در غربت بنهادم خودم بودم و خاطراتم. به سالهای 56و 57 سفر کردم. سفری پر از محنت، اندوه و ماتم اما توام با تجربیاتی گرانبها. چشمانت را بگشا و نگاهت را معطوف کن بر روی تکه نوشته های من تا شاید در لابلای خطوط این نوشتار، تجربه ای اندوخته باشی
ادامه کلیک کنید

به وبلاگ بمانی خوش آمدی